Thursday, February 21, 2008

felicia-sticklingar


felicia-sticklingar
Originally uploaded by Lisa Kristin
Jag har en feliciaplanta som stått i balkonglådan sedan i somras. Härom dagen, då jag egentlgien skulle så men kom på att det inte är så smart då vi åker bort en vecka, kom jag på att den kanske behöver räddas lite. Blir det riktigt kallt, vilket jag tvivlar på, kommer den stryka med där ute, för den är inte riktigt härdig. Så nu har jag säkrat mitt behov, med sticklingar på förnsterbrädan. De borde klara fem dagars frånvaro bättre. Om de nu trivs inomhus över huvud taget, det vet jag faktiskt inte riktigt.

2 comments:

cS said...

Lycka till!

lisa said...

Tack! Efter en veckas brist på kärlek, ser de inte helt glada ut, men jag ger inte upp än. Som det verkar nu, så överlever säkert plantan på balkongen med.