Friday, August 04, 2006

viktigt personlighetstest!

På svt.se/grona gick jag egentligen bara in för att kolla om den där hortonomen eller vad hon nu är som var med på Gröna Rum hade skrivit någon krönika jag missat. Hon är lite av en favorit. Förutom Gunnel, som jag faktiskt har träffat live (skryt skryt). Men jag snubblade över något annat. Det kanske viktigaste personlighetstestet hittills! Och nej, jag är inte förvånad av resultatet...

Du är en odlare
Du samlar mjölkkartonger och glasspinnar för att kunna göra noggrant märkta frösådder i husets alla fönster redan i februari. Varmbänk och växthus eller bara trädgård spelar ingen roll, överallt växer det så det knakar. Gräsmattan i din trädgård krymper från år till år.


Synd bara att jag inte ahra någon egen trädgård. Men man kan ju samla glasspinnar ändå, i väntan på en. Det kanske vore bäst med en kolonilott tills nästa år ändå?

2 comments:

Hanna said...

Jag är en latmask enligt ditt test. Moahahaha. :D

lisa said...

de behövs i jorden, latmaskarna. Eller var det daggmaskarna?