Thursday, July 05, 2007

Linnégropen

(Jag lovar. Det här ska bli det enda inlägget om Linné. Mannen vi alla är trötta på att se och höra om. SPciellt trötta på att se folk klä ut sig till honom. Bättre då med min kollega, som är väldigt lik på riktigt).

Det har ju byggts trädgård i fina parken. Återuppbyggts, närmare bestämt. Först stod den på Chelsea Flower Show, sedan stuvades den in i lastbilar och containers, lastades av i Göteborg och byggdes upp i parken. Och jo. Säga vad man vill om allt. Men den är faktiskt sjukt snygg. Det måste jag ge honom, den där Ulf Nordfjell. Sjukt snygg.

2 comments:

Anonymous said...

Visst är den! Jag var lite skeptisk då jag läste om den innan... ska jag erkänna. Känslig för ordbajs. haha Men jag har ändrat min inställning till Uffe också. På tv gjorde han ett så jobbigt intryck... men på ett seminarium blev jag glatt överraskad. Kul när det blir så...!

lisa said...

hörrudu förresten, sågs inte vi i landeriet för ett par veckor sedan?