Wednesday, April 09, 2008

viola Sorbet Coconut


viola Sorbet Coconut
Originally uploaded by Lisa Kristin
De här blev över på jobbet, och eftersom jag har tvångstankar om att växter
1. Inte får stå ensamma och övergivna, för då är det synd om dem
2. Inte får slängas för då kan jag ta hand om den istället, för att slänga växter är nästan lika förbjudet som att slänga böcker.

så tog jag med dem hem. De pryder nu balkongen, och jag har några över som jag funderar på om jag ska våga sätta ut utanför huset, eller om fastighetsskötarna kommer tro att de är ogräs.

Hur som helst så gillar jag namnet, Sorbet Coconut.

1 comment:

Anonymous said...

Hej Lisa!
Kristina Petersen heter jag och jobbar på SVT och programmet Eftersnack. I nästa vecka ska vi prata om oaser och lustgårdar i vårt program och jag blev nyfiken på dig och hur du blev med kolonilott. Hör gärna av dig för ett förutsättningslöst litet snack!

MVH
Kristina Petersen
0708-837159