Sunday, November 16, 2008

Snöpligt

Jag tecknade just en prenumeration på tidningen Rosie. Trädgårdsinredning så det står härliga till, men på ett långt mycekt bättre sätt än AlltOmTrädgård. (AoT har jag äntligen sagt upp prenumerationen på). Men. I fredags fick jag höra att tidnignen Rosie ska lägga ner, att senaste numret var det sista. Borde de inte sagt det när man skickade in sin prenumerationsbeställning? Det här känns ju som att det kommer bli en väldigt dyr prenumeration, när man i så fall bara får ett nummer. Snöpligt.

5 comments:

fingerspitz said...

Snöpligt är verkligen ordet men du kan ju få låna mina gamla nummer när jag har letat upp dem, kankse ligger de i hemliga rummet.

MÄRen är för övrigt väldigt god.

Jo said...

Vad konstigt att du inte fick ett meddelande med vändande post eller att de inte hade tagit bort prenumerera-funktionen? (om du nu anmälde dig via internet då)

lisa said...

En genomläsning av de numren som kommit ut skulle vara kul att göra någon gång, säg gärna till om de dyker upp i det hemliga rummet :)

Ja, jag anmälde mig via internet, visserligen var det några veckor sedan, men de borde ju haft lite mer framförhållning?

Anonymous said...

Verkar märkligt. Synd för övrigt, Rosie var en mysig tidning tycker jag...//Anna

lisa said...

Ja, jag gillade den, den stod föra tt det var en inredningstidning utomhus och inget annat.